Sivut

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Ikäkriisi?

Arvatkaa mikä päivä tänään on? Se on sellainen päivä, jolloin Teannalla iski ikäkriisi kun äiti soitti aamulla ja muistutti että taas tuli vuosi lisää mittariin.. Mihin nämä vuodet oikein katoaa? Vastahan mä täytin 23 ja päätin että se on ihan sopiva ikä loppuelämäksi! Mies oli ihana ja sanoi, että nyt mä voin alkaa kutsumaan itseäni jo aikuiseksi. Eipä paha ollenkaan, kylläkait nuita teinivuosia tulikin jo vietettyä.. ;D




Aamulla heräiltiin Termiitin kanssa ihan rauhassa, koska oon taas niskajumien vuoksi saikulla, eikä töihin ollut kiirettä. Keittiön pöydällä odotti synttärilahja mieheltä, kokoelmistani puuttunut Niiskuneiti-muki kortin kera sekä kynsien kuvaamista varten päivänvalolamppu ja työvalo! On mulla vaan ihana mies!!<3

Synttäripäivänä pitää tietysti herkutella, joten leipastiin Termiitin kanssa kääretorttu ja kuorrutettiin se kermavaahdolla ja valkosuklaalla. Ystäväni naapurista tuli poikansa kanssa käymään iltapäivällä kahvilla ja hän toi tuliaisina tänään leivottuja pullia. On mulla vaan ihania naapureitakin!<3

Blogiin liittyvistä aiheista mainitakseni, niin tekaisin tuossa iltana eräänä oman valolootan kuvauksia varten, kerta niin monet bloggaajat on kehuneet kuinka helppoa sellaisen tekeminen on ja kuinka kuvanlaatu paranee. Ehkä se on vähän kuvaajastakin kiinni, mutta kyllä nyt ainakin pitäis valotusolosuhteiden olla kunnossa:D Tällaisia otoksia oon saanut tänään yllä olevien kuvien lisäksi kameralleni tallentumaan:




Lähinnä harjoittelin pienten esineiden kuvaamista ja helmieläimet sattuivat olemaan sopivasti käden ulottuvilla. Termiitti halusi päästä touhuun mukaan ja tunki tuttinsa lightboxiini, niin pakkohan sekin oli ikuistaa:) Mahtuipa jonon jatkoksi yksi kynsikuvakin. Aattelin muka tehdä tällä kertaa vähän aikuismaisemman manin, vaan enpä tiedä miten hommassa oikein onnistuin:D Tuli nyt sitten kokeiltua tuo BYS:n Island Bronze creme caramel ja samalla pitkästä aikaa leikittyä waterdecaleidenkin kanssa. Aika tylsä pohjaväri, koristelutkin meni vähän blaah.. Vai onko sitä vaan nykyään niin vanha ja kyllästynyt..?:D

Toivottavasti tykkäsitte kuvista!:)
<3llä Teanna 26 vee! :O

7 kommenttia:

  1. Synttärionnea!

    Mulla tulee itseasiassa samat vuosirenkaat parin viikon kuluttua. En oo osannut kriiseillä aiheesta vielä, mutta nyt kyllä tuntuu että kriisi hiipii pikku hiljaa. Kiva kun muistutit vanhenemisesta :D

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon! Ja hirmu kivat kynnet mun mielestä!:3

    VastaaPoista
  3. Oikein kovasti paljon onnea !!! <3
    Mulla syndet viikon päästä muistaakseni, mutta vuosia jokunen enemmän... =D

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille ihanille onnitteluista!<3 Ja Bambi, ole hyvä!:D

    VastaaPoista