Sivut

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Lumoava lahja!

Mieheni yllätti minut eilen oikein ihanasti. Hän oli ostanut minulle paperihääpäivämme kunniaksi Lumoava Pihla-riipuksen<3 Eikös olekin upea?!


Kävimme viime viikolla ostamassa meille molemmille uudet juhlapuvut ystäviemme häihin, koska olemme kumpikin laihtuneet sen verran että olemassa olevat pukumme olivat liian isoja! Mieheni puvuntakki näytti muodottomalta säkiltä ja minun olkaimeton juhlapukuni meinasi pudota päältä, hih:) Uuden mekon kunniaksi piti tietysti ostaa myös kengät ja laukku;) Mietin ääneen mekkoa sovitellessani, että minulla ei taida olla siihen sopivia koruja. Mies oli sitten tuon Pihla riipuksen nähtyään ajatellut, että se näyttäisi hyvältä uuden mekkoni kanssa. Kuinka hyvä maku onkaan tuolla rakkaalla miekkosella, sillä koru näytti upealta mekon kanssa! Ystäviemme häät ovat viikonloppuna, joten alkuviikosta voitte saada kuvan juhlalookistani kampauksineen kaikkineen:)


Olen taas ahkerasti harjoitellut ranskalaisen manikyyrin tekemistä. Kyllä näitä hieman kauempaa katselee, mutta kovin tarkkaa tarkastelua eivät kestä edelleenkään. Aijon silti väkertää kynsiini viikonlopuksi ranskalaisen ja toivoa että minä olen ainoa ketä pienet vihreet häiritsee;)

8 kommenttia:

  1. Jooo, laita kuvaa, mua ainenki kiinnostaa sun juhlalook :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos kiinnostaa:) Pitää yrittää saada ees yksi julkaisukelpoinen kuva:)

      Poista
  2. Hyvältä näyttää toi ranskis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vielä kun joku päivä saisi tehtyä sen niin hyvin, että ei olisi itselläkään valittamista. Ranskalainen manikyyri tuntuu olevan mun kompastuskivi, en ole ikinä saanut tehtyä sellaista johon olisin täysin tyytyväinen.

      Poista
  3. Ihana toi riipus, löytyy myöskin tästä osoitteesta. Mulla on toi riipus, siihen korvakorut (napit, ei riippuvat, vaikka ne riippuvat olis ehkä olleet kivemmat) ja käsikoru ;)

    Ja ranskis näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jospa ne korvikset löytäisi joskus tiensä myös tähän osoitteeseen:) Käsikoruja oon aika huono pitämään, mutta kyllä mulle sekin kelpaisi:) Kiitos kommentista!

      Poista
  4. Tuo riipus on kyllä hurjan kaunis. Ja kyllähän tuo sinun ranskiskin näyttää tyylikkäältä :)

    VastaaPoista