Sivut

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Täällä ollaan!

Tuntuu että siitä on jo ikuisuus, kun olen tänne viimeksi elonmerkkejä itsestäni antanut. Mulla on ollut oma aika tosi vähissä, koska kulunut viikko oli niin iltavuoropainotteinen ja aamut on mennyt Termiitin kanssa touhutessa. Töiden jälkeen on ollut aina niin kaikkensa antanut olo, että sitä on vaan kaatunut suoraan sänkyyn unimaisemia katselemaan.

Tänään mulla oli vapaapäivä, kun vaihdoin vähän vuoroja. Onkin ollut ihana sää olla ulkona ja saatiin vihdoinkin kukat laitettua. Niistä saatte varmasti kuvia tässä kesän mittaan, ellen saa niitä kovin äkkiä tapettua..:) Mies oli sitten vielä niin ihana että laittoi pojan nukkumaan ja pyykit kuivumaan, niin mä sain vähän aikaa omille jutuille.

Mulla on päässä hirveesti ideoita kesäisiin kynsiin, mutta tänään toteutus ontui kyllä ja pahasti. En saanut lukuisista yrityksistä huolimatta aikaiseksi muuta kuin kiroilua ja sotkua. Yhdet viritelmät kuvasinkin, mutta poistin sitten saman tien kun olivat niin rumat ja epäkäytännölliset.

Color clubin Worth the risque ja 3D tarroja.
Mikään muu ylläolevissa kynsissä ei miellyttänyt kuin lakkavalinta. Kuvauksen jälkeen poistinkin tarrat ja lakkasin kolme kerrosta Worth the risqueta ja näillä nyt sitten mennään. En tykännyt noista kynsitarroista yhtään kun  olivat niin paksuja eivätkä taipuneet kynnelle, joten reunat jäivät koholle ja tarttuivat joka paikkaan.

Tunnustaako joku tietävänsä paikkaa nimeltä Utajärvi? Siellä ois tulevana viikonloppuna Untorock! Sinne ois tarkoitus mennä ja suunnitelmissa ois tehdä viikonlopuksi myös hieman näyttävämmät kynnetkin :) Toivottavasti on taivaankappaleet ja kaikki muukin kohillaan että ois tälläkin mammalla kunnon rokkikynnet! Loppuviikosta varmaan kerkeänkin vasta seuraavan kerran lakkailemaan, mutta jos aivan hurjaksi heittäydyn niin saatan tässä viikon mittaan esitellä teille mun ensimmäisiä konadointi-yrityksiä :)

9 kommenttia:

  1. Mä manailin samoja tarroja, nättejä kyllä mutta pysyivät huonosti vaikka laitoin sata kerrosta päällyslakkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.. Harmi tosiaan kun olisivat olleet niin kivan kesäisiä. Saivat muuttaa askartelulaatikkoon, jospa niille joskus keksis muuta käyttöä:)

      Poista
  2. Yleensä Seppälän tarrat ovat aika hyvälaatuisia. Toisaalta, jos tarrat pysyvätkin hyvin, alan helposti repimään niitä irti. Onneksi on Konad:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vasta rakennan suhdettani konadeja kohtaan, tarrat on ollu mun juttu:) Xl-stamper oottais käyttöönottoa..

      Poista
  3. Sama ongelma tarrojen kanssa, höhmöh!
    Sait multa tunnustuksen! :)
    http://its-just-another.blogspot.fi/2012/06/liebster-blog-tunnustus.html

    VastaaPoista
  4. Minä tunnustan! Siis tietäväni Utajärven :D Utajärven poikien kanssa pidettiin viime kesänä leiriä uittorannassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo nyt näyttää kirjoitettuna hieman oudolta. Mutta siis ihan työjutuista oli kysymys :D

      Poista
    2. Heh:) Joku edes tietää kyseisen paikan, hienoa:)

      Poista