Sivut

tiistai 5. kesäkuuta 2012

Ruusutarha

Nämä kynnet syntyi vahingossa. Mulla oli aivan toisenlaiset suunnitelmat, mutta jotenkin lopputulokseksi tuli tälläiset ruusutarha-kynnet. Simppeliä taas, pohjalla on joku beige lakka french-setistä, jonka sain siskoltani muutama joulu sitten. Täytyy myöntää että tätä aikaisemmin en ole tuota beigeä lakkapulloa edes avannut, koska mun mielestä se on näyttänyt niin ruman väriseltä. Nyt kun sain sen kynsille asti niin oon siitä ihan eri mieltä. Aivan ihana nude hopeisella shimmerillä!

Sisäkuvaus ei kyllä innostanut yhtään, mutta ulkona on niin harmaata ja märkää ettei sinnekään huvittanut järkkärin kanssa lähteä paleleen. Tässä kuitenkin pari kuvaa kynsistä, keinovalossa ja salamalla.. Ei kyllä kuvat anna oikeutta tälle lakalle, mutta uskokaa pois että on nämä livenä söpöt ja vähän sellaiset kesäisen romanttiset ;)


Ruusut on water decalseja. Tätä ennen olin kokeillut water decalseja yhden ainoan kerran Angry birds-kynsissä. Angry birdsit olivat ohkasempia kuin nämä ja taustapahvikin oli mielestäni ohuempi ja ei tarvinut pitkää liottamisaikaa. Siksi nämä ruusukuviot aiheuttikin aluksi ihmetystä, luulin että näissä on joku valmistusvika kun eivät lähteneet irtoamaan niin nätisti kuin aikaisemmat kokeilut. Hyvin tultiin sitten lopulta toimeen näidenkin kanssa, kun tajusin liottaa niitä hieman pidemmän aikaa:)

Huomenna lähdetään Termiitin ja miehen siskontytön kanssa shoppailureissulle. Mä oon päättänyt että katselen vaan vaatteita enkä osta kynsijuttuja ollenkaan. Jännä nähdä miten käy!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti